Codzienny tuzin Dr Gregera

Dziś przedstawimy zwycięski klip ze świeżo stworzonej listy 10 najbardziej popularnych w roku 2017. Materiał video dostępny tu (https://www.youtube.com/watch?v=MqmSMunAtss) przedstawia codzienny tuzin dr Gregera, aby żyć jak najzdrowiej.

Codzienny tuzin dr Gregera w skrócie:

– warzywa strączkowe

– małe jadalne owoce (np. jagody, jeżyny, maliny, wiśnie, żurawina, poziomki, porzeczki, truskawki)

– inne owoce

– warzywa krzyżowe (zawierają składnik oczyszczający nerki występujący prawie wyłącznie w tej grupie warzyw)

– zielone warzywa

– inne warzywa (np. zielone liściaste warzywa)

– siemię lniane (zawiera przeciwrakowy składnik, w ilości około 100 razy większej niż w jakimkolwiek innym jedzeniu)

– orzechy i nasiona

– zioła i przyprawy (np. kurkuma, ale też inne pozbawione soli)

– pełne ziarna

– napoje

– ćwiczenia (90 minut ćwiczeń o średnim natężeniu albo 40 minut ćwiczeń o wysokim natężeniu)

Wolontariusze stworzyli specjalną aplikację „Dr Greger’s Daily Dozen” obsługującą systemy Android i Apple’a, żeby ułatwić nam wyuczenie się zdrowych nawyków. Aplikacja jest darmowa i pozbawiona reklam, zachęcamy więc do używania 🙂